אינטרגאטה – הבית של השוקולד

עבודה עם מזון היא עבודה עם נשמה. ישנה חשיבות גדולה לכל אחד משלבי ההכנה שלו ובכלל לדרך שהוא  עובר עד אשר הוא מגיע לפה שלנו. זה דורש עמידה בתקנים מחמירים, חומרי גלם מצוינים, תשומת לב והרבה אהבה. ככה בדיוק אנחנו מכינים את השוקולד שלנו

הנתון הבא עשוי להפתיע אתכם, אבל, אתם בטוח מכירים אותנו. השוקולד שלנו ויתר הממרחים שאנחנו מתמחים בהם, נמצאים ברבים מהמוצרים הקיימים בישראל ואשר מיוצרים בתעשייה המקומית. מוצרים כמו: במבה נוגט של אוסם, דגני הבוקר של תלמה, השוקולד של מימונס לעוגות ועוד – הם חלק ממניפת המוצרים בהם אנחנו גאים להיות שותפים ביצירה שלהם. לא מדובר בנוכחות מקרית שלנו, אלא בפרי פיתוח משותף שלנו ושל כל חברה אשר בחרה בנו לפתח יחד איתה את המוצר שלה ולאחר מכן לייצר אותו.
למה אנחנו?
שני עשורים של נוכחות מלאה בתעשייה עושים את שלהם. בסבלנות גדולה ובעבודה מאומצת הפכנו להיות חלק אינטגרלי מתעשייה שהולכת וגדלה ובהיקפים שמדינת ישראל מעולם לא הכירה קודם לכן. כדי לעמוד בביקושים מצד אחד ולשמור על התקנים המחמירים מן הצד השני – למדנו לחלק את תשומת הלב שלנו ואת המשאבים שלנו כך שנוכל להתקדם ולצמוח יחד עם התעשייה. המספרים מדברים עצמם. מדי יום אנחנו מייצרים למעלה מעשרים טון שוקולד וממרחים נוספים אשר מגיעים למפעלי המזון השונים המיוצרים בארץ כמו אוסם, שטראוס ותלמה.
חדשנות ופיתוח טכנולוגי
המזון של ימינו דורש פיתוח עקבי. בסופו של יום, מה שבאמת קובע הוא החיך של הלקוח אשר מחליט אם טעים לו או לא. כדי להגיע למוצר המדויק נדרשת לעיתים חצי שנה של ניסיונות ועשרות פיתוחים כדי להגיע ל'בול' של מוצר.
טכנולוגיות המזון שלנו יחד צוות הפיתוח של החברה מפצחים זאת יחד. בממוצע שנתי אנחנו זוכים להיות שותפים לחמישה מוצרים חדשים, לפחות, אשר מגיעים לשוק לאחר ניסיונות ודיוק טעמים.
חומרי גלם איכותיים
כאשר בלוטות הטעם מדברות אי אפשר לחשוב רק על מחיר. מי שאוהב את המזון שלו איכותי – לא יסכים להתפשר. המשמעות היא חומרי גלם משובחים גם מהשוק המקומי וגם ביבוא.
הספקים שלנו אמינים ויודעים לתת את המענה לדרישות של הלקוח הישראלי. אנחנו יודעים לעשות את החיבור הנכון בין חומרי הגלם למחיר שנותן החיבור האופטימלי ביותר לתעשייה.
שם המשחק – יעילות
יעילות אינה נמדדת רק במהירות הייצור ובדרך העשייה. יעילות נמדדת גם בהבנת התמונה הגדולה, פירוק חלקיה ורק אז הביצוע בפועל. אנחנו מסתכלים על כל השלבים ויודעים להיות גם יעילים וגם חסכוניים. בשורה התחתונה, זה מורגש במאזן של כל חברה שבוחרת לעבוד איתנו.
תקשורת בגובה העיניים
אנחנו מאמינים במערכות יחסים. מעניין אותנו לעבוד עם חברה לאורך זמן. חשוב לנו שרמת התקשורת בינינו מאפשרת עשייה ממקום של חדוות היצירה ו ורמת אמון גבוהה. לכן, הדברים נעשים גם בשקיפות ובפתיחות.

אם עדיין לא ניסיתם אותנו, עכשיו זה הזמן.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *