דווקא כן לכשרות

התחושה של התקופה בה אנחנו חיים היא של ניכור וריחוק חברתי ומשבר הקורונה רק מעצים זאת. הדרך שלנו לגשר על כך ולהגיע לכולם היא הדרך של 'אהבת לרעך כמוך' בכל אחד מהמוצרים שיוצא מהמפעל שלנו לכל דבר בעולם שלנו יש את האנרגיה שלו. ואת זה, כבני אדם, אנחנו מרגישים לפני הכל. אי אפשר לברוח מכך. כך גם אנחנו. אלא שכמו בכל דבר יש כמה דרכים להגיע לכך. את הקשר שלנו למגזר הדתי שהוא קשר עמוק ורב שנים, אנחנו מטפחים מהרגע הראשון. אנחנו קשובים לטעמים, לרצונות, לתחושות וכן לדרישות הכשרות. גם שוקולד, ממכר ואהוב ככל שיהא, צריך לעמוד בדרישות כדי שיותאם לכולם. המוצרים שלנו מחולקים לשתי קטגוריות: פרווה וחלבי.  
כשר = ראוי
המשפט 'איש איש באמונתו יחיה' נוגע בנו בכל פעם מחדש. עובדי אינטרגאטה מגיעים ממגוון מקומות ותרבויות שונות ולמדנו לחבר בין כולם. כך גם עם המוצרים שלנו.  פס הייצור שלנו עמוס במוצרים שונים וטעימים והחזון שלנו הוא שכולם יהיו חשופים אליהם. וזה קורה. בחרנו בהכשר מוביל, בד"צ העדה החרדית, מוסד דתי ומחמיר בעל ותק של כ – 100 שנה ונחשב בקרב המגזר הדתי והחרדי.
השלב הבא
ההתפתחות העסקית שלנו מביאה את חברת אינטגראטה הישר אל הקהילות היהודיות בתפוצות, בשלב הראשון בארה"ב. המפעל נערך לכך בתגבור פס היצור וכוח העבודה. גם מגוון הטעמים בקטגוריית הפרייבט לייבל של החברה התפתחו במקביל.
כמו מהשוק המקומי, כך גם מארצות הברית אנחנו מקבלים הזמנות לפיתוחים של מוצרים יחודיים המשלבים שוקולד. זו דרכנו להיות שגרירי ישראל בעולם.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *