המוצר הבא שלך הוא?

תעשיית המזון נמדדת בהרבה מאוד מדדים. אחד מהם, ואולי מהחשובים שבהם הוא החדשנות במוצרים. תרבות השפע הפכה את הצרכנים לחובבי טעמים שמחפשים כל הזמן את הדבר הבא. כשמדובר בפיתוח מוצרים שכוללים שוקולד – יש לנו מה להגיד.

יום טיפוסי במפעל לייצור השוקולד שלנו דומה לכוורת פעילה במיוחד. רעש המכונות הרבות משתלט על המרחב, העובדים עסוקים במשימות שלהם והכל עובד כמו שעון.
חדר אחד, שקט, אבל פעיל לא פחות הוא מעבדת הפיתוח המשוכללת. אחת משלוש טכנולוגיות המזון של המפעל בפגישת עבודה עם לקוח גדול וותיק. זו אחת מיני פגישות רבות שכבר נעשו בנוגע לפיתוח המוצר החדש שלהם. כמות הטסטים שנעשו עד כה נושקת ל – 30 והם מרגישים שהם קרובים מתמיד לטעם החדש שהם מפתחים לממרח השוקולד החדש שלהם.
פיתוח מוצר בהתאמה אישית
מחקר ופיתוח הוא הפורטה שלנו. חברת אינטרגאטה גאה  להיות חלק מפיתוח של עשרות מוצרים בשוק המזון המקומי.מעבר להבנה עצומה בפיתוח המוצר עצמו, בטכנולוגיות המזון השונות, ברכיבים שמרכיבים את המוצר הסופי – נדרשת הקשבה גדולה ללקוח, סקרנות וגמישות מחשבתית כדי לנסות דברים חדשים.
פיתוח, מעצם הגדרתו, מצריך זמן ותשומת לב. הפינג פונג בין טכנולוגית המזון במעבדה ללקוח שחשובים לו פרמטרים שונים נמשך זמן, לעיתים אפילו חצי שנה של עבודה אינטנסיבית. הדיוקים בטעם, במינון הסוכר ועוד הם לא פחות מקריטיים. על זה ייפול או יצליח מוצר.
נוכחות במפעל המזון
כדי לצמצם את הפערים בחשיבה ובסוגי המרכיבים השונים בהם מעונין הלקוח, מגיעה טכנולוגית המזון אל מפעל המזון כדי ללמוד את חומרי הגלם איתם מייצר המפעל, דרך החשיבה, בקרת האיכות, פעילות קו הייצור ועוד.
כל מה שיקדם את הפיתוח הבא עובר עיבוד כדי לשדרג ולחדש. בנוסף, הידע המקצועי העמוק בהבנת רצונות הלקוח עומד תמיד לנגד עיניה של הטכנולוגית – אותם היא משלבת עם הפיתוח החדש.
מה קורה כשמוצר נכשל?
למפעל מזון חשוב לפתח מספר מוצרים חדשים בשנה, מוצרים שמגיעים לשוק, בדרך כלל במהדורה מוגבלת, אשר בודקים את הטעמים של הלקוחות. מה שלא מצליח – או שמוותרים עליו או שהוא עובר סבב שיפורים וחוזר שוב לשוק תחת שם חדש ואריזה חדשה.
בפיתוח הבא שלך – אנחנו הכתובת
מעבר לפיתוח מוצרים איכותיים ואשר עומדים בתקנים מחמירים אנחנו גם ספקי הבית של לא מעט חברות לייצור מזון בארץ. המשמעות היא שכל מוצר שהיה לנו חלק בפיתוח שלו הוא לא פחות מהבייבי שלנו ואנחנו מלווים אותו לאורך כל הדרך. השילוב הזה נובע, בין השאר, מהניסיון הרב שצברנו וממערכות היחסים הטובות שיש לנו עם כל מי שאנחנו עובדים איתו.

נשמח לעבוד גם איתך. נסה אותנו.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *